صندلی استادیومی تاشو

در این مطلب هم قرار است تا در مورد صندلی استادیومی تاشو صحبت کنیم. این صندلی ها در ظاهر تفاوت هایی را با صندلی های معمولی و پشتی دار استادیومی دارند. استفاده از این صندلی ها در ایران فعلا زیاد نبوده اما در کشور های اروپایی و آمریکا از این صندلی ها برای ورزشگاه های روباز و سرپوشیده استفاده می شود تا علاوه بر راحتی بیشتر به راحتی عبور و مرور نیز کمک کنند. زیرا این صندلی ها جمع شده و عبور راحت تر می باشد و می تواند در هنگام عدم استفاده نیز جمع شده و از آسیب به آن جلوگیری بشود.

متریال صندلی های استادیومی تاشو

این صندلی ها دارای متریالی یکسان با دیگر صندلی ها می باشند یعنی می تواند جنس آن از HDPE  و یا  PP کو پلیمیر پلی پروپیلن باشد. علاوه بر اینها متریال اضافه تر در این مدل از صندلی ها پایه فلزی می باشد که سعی شده تا پوشش آنها گالوانیزه گرم و الکترواستاتیک باشد تا از خوردگی آن جلوگیری کند. از طرف دیگر خود متریال ها نیز باید یک سری ویژگی هایی مانند آنتی فایر و آنتی یو وی را داشته تا در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ نشده و هم اینکه در برابر آتش سوزی مقاوم باشند.

قیمت صندلی های استادیومی تاشو

خوب از آنجا که این صندلی ها دارای بخشی اضافه تر بوده طبیعتا قیمت های آنها بالاتر می باشد. به همین دلیل قیمت بالا نیز در استادیومم های ورزشی از این صندلی ها کمتر استفاده می شود و بیشتر استفاده آن مربوط به سالن های ورزشی خصوصی می باشد. مقدار متریال ها و روند ساخت این صندلی ها نیز روی قیمت آنها اثر گذار بوده و طرف دیگر هم هر کدام از مدل های این دسته می تواند قیمت های مختص به خود را داشته باشد.

صندلی استادیومی تاشو

طراحی صندلی های استادیومی تاشو

طراحی این صندلی ها متفاوت از صندلی های پشتی دار یا بدون پشتی می باشد. زیرا این صندلی ها از دو بخش جداگانه ساخته شده اند و روی یک پایه فلزی سوار شده اند. بنابراین این صندلی ها نیز دارای طراحی ارگونومیک اما متفاوتی می باشند. مکانیزم جمع شوند این صندلی ها نیز بسیار مهم می باشد تا به خوبی جمع شده و با کمترین فشار نیز باز شود. پایه های این صندلی ها نیز بسیار مهم می باشد زیرا باید ارتفاع آن مناسب برای همه افراد استفاده کنند باشد.

این صندلی ها دارای عرض 43 سانتی متر و عمق 43 سانتی متر و ارتفاع صندلی هم 85 سانتی متر می باشد. همانند دیگر صندلی ها نیز در طراحی این صندلی ها سعی شده تا با ایجاد شبکه هایی زیر نشیمن و پشت پشتی مقاومت آن نیز افزایش پیدا کند. از سویی دیگر نیز با طراحی یک حفره در انتهای این صندلی ها آب باران از آن خارج می شود. این صندلی ها از طریق 4 پیچ به سطح مورد نظر پیچ می شوند و مقاومت این پایه نیز بسیار مهم می باشد.

خرید صندلی های استادیومی تاشو

برای خرید این صندلی ها نیز شما می توانید از طرق مختلفی اقدام کنید. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی وجود دارند که این صندلی ها را به فروش می رسانند اما اگر تعداد بیشتری از این صندلی را نیزا دارید می توانید از شرکت های تولید کننده که با قیمت متاسب تری این صندلی ها را با بهترین کیفیت به شما عرضه می کنند خریداری نمایید. نصب این صندلی ها نیز دارای یک سری نکات می باشد که شرکت های تولید کننده می توانند کار نصب این صندلی ها را نیز انجام دهید. این صندلی ها همچنین دارای چند سال گارانتی در قبال تغییر رنگ و کیفیت می باشد که تولید کننده ارائه می کند. مطلب صندلی های استادیومی بدون پشتی را هم می تواید مطالعه کنید.

منبع: سایت چوبو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *