صندلی استادیومی بدون پشتی

صندلی های استادیومی بدون پشتی نیز از دیگر صندلی ها بوده که بدون پشتی می باشد. این صندلی ها برای موارد خاصی استفاده می شوند. به طور مثال از این صندلی ها می توان در فضاهایی که نیازی به نشستن طولانی مدت نیست استفاده نمود. به طور مثال سالن های بدن سازی یا فضای خارجی و یا اینکه در جایی استفاده بشوند که تماشاگر باید برای رفت و آمد از روی سکو های پایین تر عبور کند و استفاده از صندلی استادیومی پشتی دار می تواند عبور او را سخت تر کند. این صندلی ها جز در طراحی در موارد دیگری تفاوتی با صندلی های دیگر استادیومی ندارد.

متریال صندلی استادیومی بدون پشتی

در مورد متریال این صندلی ها نیز باید گفت که همانند صندلی های دیگر می تواند از مواد PP کو پلیمیر پلی پروپیلن و یا HDPE که نوعی پلاستیک فشرده می باشد ساخته شود. هر کدام از این متریال ها می تواند ویژگی ها ی خاص خود را داشته و تولید کننده ها سعی می کنند تا از هر دو متریال استفاده کنند ولی از آنجایی که کیفیت صندلی ها بسیار مهم می باشد آنها از کو پلیمیر استفاده می کنند که کیفیت به مراتب بالاتری را دارد.

صندلی استادیومی بدون پشتی

 

قیمت صندلی استادیومی بدون پشتی

خوب این صندلی ها می توانند قیمت های مختلفی داشته باشند. در مورد این قیمت باید بگوییم که عوامل زیادی روی این قیمت ها تاثیر گذار می باشد. اولین مسئله هم متریال ها می باشند که سبب شده تا امروزه قیمت ها به صورت روزانه اعلام شود زیرا با نوسان ارز و قیمت متریال ها هزینه تمام شده می تواند تغییر کند. از طرف دیگر خود مدل ها نیز می تواند تنوع قیمتی داشته باشد که دلیل آن تغییر در میزان متریال و یا طراحی خاص آنها می باشد. با سفارش تعداد بیشتری صندلی نیز قیمت تمام شده کاهش پیدا می کند.

طراحی صندلی استادیومی بدون پشتی

این صندلی ها همانند دیگر صندلی ها بوده و تنها پشتی آن فرق دارد. البته شاید در عنوان بگوییم این صندلی ها بدون پشتی می باشد اما به طور کلی پشتی آنها بسیار کوتاه می باشد که مطابق با ارگونومی بدن تماشاگران باشد. ابعاد این صندلی ها عرض 43 و عمق 45 سانتی متر بوده و ارتفاع پشتی آن نیز 8 سانتی متر می باشد. استفاده از این صندلی ها در ایران بسیار کم بوده و به همین دلیل نیز مدل های متنوعی از آنها در بازار وجود ندارد.

همانند دیگر صندلی ها در طراحی این صندلی ها نیز مسئله اصلی راحتی تماشاگران بوده و به همین دلیل نیز در طراحی آن دقت شده تا همه موارد و سختار بدنی انسان بررسی و صندلی مطابق اجزای مختلف بدن بوده تا راحتی بیشتر کاربر فراهم شود. البته این صندلی ها چون بدون پشتی می باشند باید در طراحی موارد بیشتری را رعایت نمود. در کف نشیمن آنها نیز یک حفره طراحی شده تا در مواقع بارندگی یا تمیز نمودن صندلی ها آب ته نشیمن از آن خارج شود. برای افزایش مقاومت نیز در زیر نشیمن شبکه هایی طراحی شده است.

خرید صندلی استادیومی بدون پشتی

خوب برای خرید شما می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید. خرید از فروشگاه های اینترنتی و یا خرید از سایت های فروش مستقیم شرکت های تولید کننده که گزینه مناسب تری می باشد. زیرا قیمت آنها بسیار مناسب تر بوده و واسطه ها را حذف نموده و از طرف دیگر خدمات پس از فروش داشته و صندلی ها را در مقابل شکست و تغییر رنگ نیز گارانتی می کنند. همچنین این شرکت ها با تیمی آماده می توانن مراحل نصب صندلی ها را روی هر سطحی انجام بدهند تا مشکلی در نصب به وجود نیاید. در مطلبی در مورد صندلی استادیومی پشتی دار صحبت کرده ایم.

منبع: سایت چوبو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *