معرفی برترین صندلی های استادیومی جهان

صندلی های استادیومی به دلیل نوع استفاده ای که دارند همواره تغییر می کنند و تبدیل به برترین صندلی های استادیومی می شوند. این یعنی اینکه مدل های متنوع صندلی تماشاچی به مرور تغییر کرده و بهبود پیدا می کنند. این تغییرات می تواند در طراحی یا ایمنی و یا حتی استفاده از متریال های به روز تر باشد. عموم این تغییرات در صندلی های تاشو و با طراحی خاص می افتد که در ورزشگاه های مختلف استفاده می شود اما در ایران استفاده از این مدل ها رایج نبوده و بیشتر از صندلی هایی با قیمت های پایین تر استفاده می شود.

مدل های امروزی که در وزشگاه ها های خارج استفاده می شود دارای بالشتک در قسمت نشیمن و پشتی دارد که می تواند به نشستن طولانی تر بر روی آنها کمک کند. ایمنی هم بخش مهمی می باشد زیرا در صورت بروز آتش سوزی این صندلی ها خود می تواند آنرا افزایش یا گسترش دهند و استفاده از متریال هایی که در برابر آتش مقاوم بوده یا به صورت خنثی می سوزند به ایمنی بیشتر نیز کمک می نماید.

معرفی برترین صندلی های استادیومی جهان معرفی برترین صندلی های استادیومی جهان

در این مطلب شاید صندلی های استادیومی تاشو را با ظاهر متفاوت ببینید زیرا این صندلی ها به جای آن که نشیمن به سمت بالا تا بشود پشتی آن به بر روی نشیمن قرار می گیرد. این نوع تا شدن کمک می کند تا عبور از روی صندلی ها راحت تر باشد. از این صندلی ها برای بخش هایی استفاده می شود که فضای عبور زیاد بوده و نیاز نیست تا با تا شدن نشیمن این فضا افزایش پیدا نماید. متریال های به کار رفته نیز باید در سطح قابل قبولی باشد زیرا این صندلی ها زمان زیادی در مقابل نور خورشید و بارندگی قرار می گیرد.

به همین دلیل سعی می شود تا از جدیدترین متریال ها که سبب افزایش ایمنی و طول عمر آن می شود استفاده کرد. این متریال ها در برابر نور خورشید و اشعه یو وی بسیار مقاوم می باشند. در مدل های پشتی دار نیز این مدل های جدید نیز وجود داشته که بیشتر در بخش متریال و همچنین ارگونومی تغییر داشته است و بخش نشیمن آنها نیز به طوری تغییر کرده است تا فشار بر روی ران ها به حداقل برسد و تماشاگر از نشستن طولانی بر روی صندلی اذیت نشود. قیمت صندلی استادیومی که در این مطلب آورده شده است به دلیل ویژگی هایی که دارند بیشتر از نرخ معمول می باشد.معرفی برترین صندلی های استادیومی جهان معرفی برترین صندلی های استادیومی جهان معرفی برترین صندلی های استادیومی جهان معرفی برترین صندلی های استادیومی جهان معرفی برترین صندلی های استادیومی جهان

همچنین در مدل های بدون پشتی نیز به دلیل فشار زیادی که بر روی کمر تماشاگران وارد می شده است سعی شده تا با افزایش بخش پشتی این فشار به حداقل برسد. بخش های فلزی نیز بسیار مهم می باشد و سعی می شود تا با استفاده از متریال های جدید از جمله فولاد گالوانیزه مقاومت این صندلی ها نیز افزایش پیدا کند. در حال حاضر مدل هایی با طراحی خاص و راحتی بیشتر در ایران کمتر استفاده می شود و تنها در بخش های مشخصی استفاده از آنها متداول می باشد که امیدوارم هستیم با تغییر ورزشگاه ها برای ایجاد فضایی مدرن و به روز از برترین صندلی های استادیومی استفاده بشود و محیطی مناسب را به وجو بیاورند.

منبع: سایت چوبو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *