صندلی استادیومی طبقاتی

صندلی استادیومی طبقاتی نیز از دیگر انواع صندلی های استادیومی می باشد که می تواند برای هر فضایی به خصوص سالن های سرپوشیده و فضاهایی که محدودیت فضا وجود دارد استفاده بیشود. این نوع از صندلی ها دارای چرخص صنعتی در زیر خود بوده می تواند به صورت متحرک جا به جا بشود. از سویی دیگر این صندلی می تواند در مواقعی که نیاز نبوده جمع شده و در فضای بسیار محدودی قرار بگیرد. بنابراین می تواند در زمانی که احتیاجی به آنها نمی باشد آنها را جمع نمود و در گوشه سالن قرار بدهید. تعداد طبقات این صندلی ها نیز متفاوت می باشد به این صورت که می تواند د طبقه یا حتی 5 طبقه باشد.

متریال صندلی های استادیومی طبقاتی

خوب این صندلی ها به طور کلی می تواند به دو صورت باشد. اول اینکه از همان صندلی های پشتی دار و بدون پشتی استفاده بشود که قبلا به طور مفصل در مورد متریال آنها صحبت کرده بودیم. یا اینکه از ام دی اف ساخته شده باشد که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. لازم به ذکر است در ساخت این صندلی ها از پروفیل های آهن استفاده شده و دارای پوشش گالوانیزه نیز می باشد. در بخش اتصالات نیز به جای استفاده از پیج ، از پین و اشپیل استفاده شده است.

صندلی استادیومی طبقاتی

قیمت صندلی های استادیومی طبقاتی

این نوع صندلی در بازار به عنوان جایگاه تماشاچی و یا جایگاه متحرک نیز شناخته می شود. قیمت این نوع صندلی ها به دلیل چندتایی بودن و تعداد زیادی از تماشاگرانی که پشتیبانی می کند بسیار بالا می باشد. به همین دلیل قیمت این صندلی متناسب با تعداد صندلی های موجود روی جایگاه و تعداد طبقات آن تعیین می شود. این سازه بیشتر به صورت کارگاهی ساخته شده و مدت زمان زیادی را نیز برای مونتاژ به شکل اصولی نیاز دارد.

طراحی صندلی های استادیومی طبقاتی

این صندلی ها یا جایگاه ها طراحی بسیار گسترده ای دارند اول اینکه صندلی های روی آنها باید جداگانه طراحی و ساخته شود و از طرف دیگر سازه اصلی نیز جداگانه طراحی و ساخته شود. باید دقت نمود برای این جایگاه سعی می شود تا از صندلی های بدون پشتی استفاده کرد و تنها در طبقه آخر که جمع نمی شود می توان از صندلی های پشتی دار استفاده نمود. البته در نوع ام دی اف تمام طبقات آن به صورت ام دی اف بوده و هزینه کمتری را نیز دارا می باشند.

این صندلی های تماشاچی همانند صندلی های قبلی باید به صورت ارگونومیک طراحی شده و متناسب با ساختار بدنی انسان باشد. با آنکه این صندلی ها بیشتر در فضاهای سرپوشیده استفاده می شود در مورد خروج آب نیازی به طراحی جداگانه ای نیست اما چون از صندلی های آماده برای اینکار استفاده می شود این صندلی ها قابلیت خروج آب را نیز دارند. از طرف دیگر برای افزایش مقاومت این صندلی ها شبکه هایی نیز در زیر نشیمن آنها طراحی می شود. این سکوهای متحرک باید به راحتی جمع و باز بشوند.

صندلی استادیومی طبقاتی

خرید صندلی های استادیومی طبقاتی

خرید این صندلی ها متفاوت از صندلی های دیگر می باشد در اینجا شما جایگاه تماشاگران را به طور کامل خریداری می نمایید و لازم است بدانید که فضاهای شما چقدر می باشد و چه تعداد تماشاگر را می خواهید در این سالن لحاظ نمایید. هر چقدر که تعداد طبقات بالاتر برود طبیعت تماشاگران بیشتری را نیز می تواند در خود جای دهد. شما می توانید به صورت حضوری این نوع جایگاه ها را مشاهده و برای خرید صندلی استادیومی طبقاتی اقدام نمایید. این صندلی ها نیز مانند دیگر صندلی ها دارای گارانتی بوده و تیم متخصص نیز می توانند نصب و مونتاژ را انجام بدهند.

منبع: سایت چوبو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *