قیمت صندلی های استادیومی

قیمت صندلی های استادیومی به موارد متعددی بستگی دارد. اصلی ترین مورد در این زمینه هم متریال ها می باشد که باید به آن توجه کافی را داشت. در مقالات قبلی در مورد متریال هایی که در ساخت این صندلی ها از آن استفاده می شود صحبت کردیم. این متریال ها خود دارای قیمت های مختلفی می باشد که طبیعتا با تغییر قیمت ارز می تواند قیمت های مختلفی را داشته و آن را بالا یا پایین تر ببرد. به همین دلیل مهم می باشد که صندلی استادیومی انتخابی شما با کدام متریال ساخته می شود. سعی کنید تا صندلی هایی با متریال های با کیفیت را انتخاب نمایید تا طول عمر آن بیشتر و صدماتی هم که این صندلی می بیند به حداقل برسد.

مورد بعدی در مورد قیمت تمام شده این صندلی ها نیز مربوط طراحی این صندلی ها می باشد. همانطور که می دانید این صندلی ها می تواند دارای مدل های مختلفی باشد و هر کدام نیز به مقدار معینی متریال مورد استفاده دارد. این یعنی اینکه اگر صندلی دارای پشتی باشد طبیعتا متریال و مواد لازم برای آن بیشتر بوده و طبیعتا بر روی قیمت تمام شده این صندلی ها اثر می گذارد. به همین دلیل نیز باید توجه داشته باشید که این طراحی ها به چه شکل می باشد.

البته در برخی دیگر از طراحی سعی شده تا از موارد دیگری نیز استفاده بشود. به طور مثال صندلی های استادیومی تاشو طبیعتا دارای مکانیزم تاشو بوده و هزینه آنها نیز در مقابل صندل های معمولی بیشتر می باشد. در طراحی های خاصی هم از بالشتک برای ساخت این صندلی ها استفاده شده تا راحتی بیشتر افراد را به وجود بیاورند. طبیعتا این موارد هزینه تمام شده برای این صندلی ها را بالا می برد و به همین دلیل می باشد که در بیشتر سالن های ورزشی از صندلی های استادیومی پشتی دار و یا بدون پشتی بیشتر استفاده می شود.

قیمت صندلی های استادیومی

مورد بعدی در مورد این صندلی ها تعیین قیمت ها توسط تولید کننده ها می باشد که طبیعتا برای در اختیار گرفتن بازار سعی می کنند تا هزینه های اضافی را کاهش و با ایجاد و تغییر یک سری موارد در خطر تولید بهره وری را بالاتر برده و قیمت تمام شده را کاهش دهند. این مورد می تواند کمک کند تا زمان تولید صندلی کاهش و به همین سبب نیز قیمت کمی کاهش پیدا کند. خرید متریال ها به شکل مستقیم نیز بسیار مهم می باشد که می تواند علاوه بر اطمینان از کیفیت متریال از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

اگر برای خرید این صندلی ها اقدام کرده باشید ممکن است فهمیده باشید که این صندلی ها حتی با یک شکل و یک متریال دارای قیمت های مختلفی می باشد و اینکه کدام را بخرید بسیار مهم می باشد. برخی از فروشگاه های فیزیکی و یا اینترنتی به صورت واسطه ای این صندلی ها را به فروش می رسانند که قیمت های بالاتری را دارد. اما برای خرید این صندلی ها در تعداد بالا می توانید به طور مستقیم از دفاتر فروش این تولید کننده صندلی استادیومی اقدام کنید. لازم است بدانید رنگ های متنوع هیچ تاثیری روی قیمت آنها ندارد.

منبع: سایت چوبو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *