صندلی استادیومی پشتی دار

صندلی استادیومی پشتی دار از جمله انواع صندلی استادیومی بوده که موارد استفاده بیشتری داشته و در بیشتر جاها نیز از این صندلی ها استفاده می شود. مشخصه اصلی این صندلی آن است که پشتی دارد و همین نیز سبب می شود تا در فضاهایی که تماشاچی لازم است مدت زمان بیشتری را روی صندلی بنشیند این مدل ها بسیار مناسب تر باشند. این صندلی ها می تواند از متریال های مختلفی ساخته و همچنین در فضاهای مختلفی چون ورزشگاه های روباز یا مسقف و سالن های انتظار مورد استفاده قرار بگیرد.

متریال صندلی های استادیومی پشتی دار

این صندلی ها به طور کلی می تواند از دو نوع ماده اولیه HDPE پلاستیک سخت و یا PP کو پلیمیر پلی پروپیلن ساخته شوند. این دو ماده دارای ویژگی های مختلفی بوده و هم در قیمت و هم در کیفیت طولانی مدت متفاوت می باشند. این متریال باید ویژگی های بسیار مهمی چون ضد ضربه و ضد اشعه UV را داشته باشند تا در صورتی که صندلی در ورزشگاه روباز استفاده شده در برابر نور خورشید آسیب نبیند. ویژگی دیگری که می تواند این صندلی ها را متمایز سازد آنتی فایر می باشد که می تواند در مواقع آتش سوزی بسیار مناسب باشد.

قیمت صندلی های استادیومی پشتی دار

در مورد قیمت این صندلی ها ابتدا باید یک سری از فاکتور هایی که می تواند روی قیمت آنها اثر گذار باشد را بررسی کنیم. متریال های مورد استفاده بسیار مهم می باشد زیرا این متریال ها دارای قیمت های متفاوت بوده و متریال PP قیمت بالاتری را نیز دارا می باشند. مورد بعدی مربوط به طراحی صندلی می باشد. با توجه به آنکه برخی از طراحی دارای پشتی بلند تر یا متفاوتی بوده طبیعتا متریال بیشتری را نیاز داشته و قیمت تمام شده نیز بیشتر می باشد. از سویی دیگر با افزایش تعداد صندلی سفارش داده شده قیمت آنها به مرور کاهش پیدا می کند.

صندلی استادیومی پشتی دار

طراحی صندلی های استادیومی دار پشتی دار

خوب در مورد طراحی باید بدانید که اولا این نوع صندلی ها می تواند در انواع مختلفی طراحی شده و در بازار ارائه شود. بعضی از صندلی ها دارای پشتی بلندتر و یا بعضی از آنها نشیمن مناسب تری را دارند. اصل اولیه در طراحی این صندلی ها طراحی ارگونومیک می باشد تا تماشاگران از نشستن طولانی بر روی این صندلی ها اذیت نشده و بتوانند بازی را تماشا کنند. سعی شده تا در طراحی در زیر این صندلی شبکه های تعبیه شده تا مقاومت صندلی را افزایش داده و از سویی با تعبیه یک حفره در انتهای نشیمن سبب شوند تا در مواقعی که بارندگی بوده و یا اینکه آنها را تمیز می کنید آب موجود از طریق حفره از صندلی خارج بشود.

سطوح این صندلی ها نیز بسیار ساف و براق می باشد تا هم به راحتی تمیز شده و هم اینکه زیبایی خود را برای مدت بیشتری حفظ کنند. این صندلی که در برخی از مدل های دارای دو پیچ یا چهار پیچ می باشد که برای نصب به سطح مورد نظر استفاده می شود. عرض این صندلی ها 43 و عمق آنها نیز 43 سانتی متر می باشد و ارتفاع پشتی هم 35 سانتی متر می باشد. البته برای مدلهای متفاوت ممکن است این ابعاد متفاوت باشد.

خرید صندلی استادیومی پشتی دار

خوب تا اینجا با این نوع صندلی استادیومی آشنا شده اید. اگر قصد خرید این صندلی ها را دارید بهتر است از یک مشاور برای این کار استفاده نمایید. مشاور می تواند با توجه به تخصصی که در این زمینه داشته از زمان درخواست تا نصب صندلی ها در کنار شما باشد. با توجه به اینکه شما این صندلی ها را برای چه فضای می خواهید استفاده از این صندلی ها متفاوت می باشد. چوبو به طور مستقیم صندلی های استادیومی را به شمتری عرضه می کند که هم قیمت مناسب تری و هم خدمات بهتری را دارا می باشد. ضمانت در برابر شکستگی و تغییر رنگ نیز می تواند به شما اطمینان بیشتری در هنگام خرید بدهد

منبع: سایت چوبو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *